نسیم عشق

عشق، سامان دادن به بی نظمی احساس و برهم زدن نظام عقل است

نسیم عشق

عشق، سامان دادن به بی نظمی احساس و برهم زدن نظام عقل است

جوهر عشق

 

   هرچـه کردم نشوم از تو جدا، بدتر شد          

                                               از دل ما نرود مهـــــر و وفـــــا، بدتر شد 

   مثــــلاً خواستم اینبــــار موقّــــــر باشم            

                                               و بجای « تو» بگویم که « شما » بدتر شد 

   این متانت به دل سنگ تــــو تأثیر نکرد          

                                               بلکــه برعکس، فقـط رابطـــــه ها بدتر شد 

   آسمان وقت قرار من و تـــــو ابری بود   

                                               تازه با رفتـن تـــــــو وضــــع هوا بدتر شد 

   چاره دارو و دوا نیست که حال بــــد من        

                                               بی تـو بـــــــا خوردن دارو و دوا بدتر شد 

   روی فرش دل من جوهری ازعشق تو ریخت   

                                               آمدم پــاک کنم عشــــــق تو را، بدتـــر شد 

  

نظرات 3 + ارسال نظر
محمد شنبه 30 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 13:21 http://aligoudarz.blogsky.com

سلام دوست عزیز وب زیبایی داری فقط یک آهنگ زمینه کم داره اگر خواستی سری به وب کد اهنگ من بزن
یا علی

جومانجی جمعه 5 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 20:00 http://www.mahnaz64.blogfa.com

شعر زی ذی نه هزار خیلی قشنگ بود.واقعا شرح حال بعضیا بود!!!! مرسی که بهم سر زدی.بازم بیا.

مهسا یکشنبه 7 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 13:22 http://daftarenshaa.blogfa.com

salam
vebe khoobi dari
movafagh bashi

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد