نسیم عشق

عشق، سامان دادن به بی نظمی احساس و برهم زدن نظام عقل است

نسیم عشق

عشق، سامان دادن به بی نظمی احساس و برهم زدن نظام عقل است

با عشق

                    من با تمام وجـودم، خواهان عشق تو بودم 

                        خواهان عشق تـو بودم، من با تمــام وجــودم 

                            تو پرده هـا را کشیــدی، تـاری به دورت تنیـدی 

                               من با تمـام وجــــــودم دروازه هـــا را گشـــودم 

                                    تو تشنه مـرگ بودی، هی از سفر می سـرودی 

                                        من بـا تمـــام وجـــودم از زندگــی مـی ســـرودم 

                                        تو فکر یک چاره کردی این رشته را پاره کردی 

                                    من فکراین رشته بودم یک رشتـه ازتــارو پــودم 

                               با اینکه زود عــهد بستم، من دیر پیمان شکستــــم 

                          در دوستـی زودِ دیرم، در دشمنــــــــی دیرِ زودم 

                      رفتی و غم حـاصل شد، شادی به غــم مبــدل شد  

                 رفتی و می گفتم ازغم: ای کـاش هرگــز نبـــودم 

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد